icon-arrow icon-check icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-youtube icon-twitter icon-cheveron icon-download icon-instagram play close icon-arrow-uturn icon-calendar icon-clock icon-search icon-chevron-process icon-skills icon-knowledge icon-kite icon-education icon-languages icon-tools icon-experience icon-coffee-cup
Werken bij Digital Marketing Partner
Nieuws 23/05/2022

“Ik vind het geweldig om onderdeel te zijn van een team met specialisten”

DigitalMarketingpartner

Linda Nalis studeerde Bedrijfskunde en voltooide haar master aan de UT in Enschede. Ze woont in Den Haag, waar ze haar vrije tijd graag besteed aan sporten en buiten zijn. De afgelopen 12 jaar werkte ze voor verschillende bedrijven, waar ze zich specialiseerde in de wereld van marketing. “Ik leerde veel over e-commerce, social mediastrategieën, SEO-teksten en campagnes. In juni ga ik starten bij Digital Marketing Partner, waar ik al deze opgedane ervaring mag toepassen.”

Waarom heb je gekozen door Digital Marketing Partner?

“Ik heb gekozen voor dit bedrijf, omdat de werkwijze mij aanspreekt. Ik vind het geweldig om onderdeel te zijn van een team met andere specialisten, mensen met wie je kunt sparren. Ik heb verschillende werkwijzen geprobeerd, van vast tot interim, en de afwisseling die je als interimmer hebt, vind ik veruit het leukst. Als online marketeer kun je bij een organisatie veel impact maken en veranderingen teweegbrengen.”

Wat ik het leukste vind aan de marketingwereld? “Bij voorkeur zweef ik als een helikopter over alle kanalen heen, nadat ik ze heb opgezet. Wanneer er dingen beter kunnen, dan vind ik het tof om dat te optimaliseren. Een geïntegreerde marketingaanpak, waarbij de focus ligt op omnichannel, daar krijg ik echt energie van.”

Eerste opdracht

“Samen met de Business Manager ben ik nu aan het kijken naar wat mijn eerste opdracht gaat worden. Eén van de voordelen van het werken bij The Human Network / Digital Marketing Partner, is dat ze een groot netwerk hebben. Je kunt een kijkje nemen bij verschillende bedrijven, waar je kortdurende opdrachten uitvoert. Ook meerdere opdrachtgevers tegelijkertijd is een optie. Het feit dat je veel impact kunt maken, veranderingsprocessen aanzwengelt, dat is voor mij belangrijk. Het online marketingvak is voor veel mensen een vaag begrip, totdat je de resultaten toont. Dan zien ze hoeveel je ermee bereiken kunt.”

“Eén boodschap voor iedereen zet geen zoden aan de dijk”

“Als consument word je doodgeknuppeld met advertenties en banners, waardoor je eigenlijk schiet met hagel als bedrijf. Door de campagne zo op te zetten dat je mensen eerst inspireert, voordat de conversie plaatsvindt, boek je resultaat. Dit werk je natuurlijk in de hand met een datagedreven strategie, waardoor je de juiste kanalen afstemt op de juiste doelgroep. Een complete merkbeleving steekt vaak met kop en schouders boven de andere campagnes uit. Ik kan niet wachten om op mijn eerste opdracht het verschil te maken. Je kunt niet met één boodschap iedereen bereiken, dus ik laat graag zien wat mijn aanpak kan doen voor een bedrijf. Ik ben altijd zeer geïnteresseerd in mensen en hun drijfveren, dus dat is wat maakt dat marketing heel erg bij mij past.”

Overzicht nieuws

Benieuwd wat de consultants van Digital Marketing Partner voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op!