icon-arrow icon-check icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-youtube icon-twitter icon-cheveron icon-download icon-instagram play close icon-arrow-uturn icon-calendar icon-clock icon-search icon-chevron-process icon-skills icon-knowledge icon-kite icon-education icon-languages icon-tools icon-experience icon-coffee-cup
Werken bij Digital Marketing Partner
Nieuws 27/12/2022

“Helping you to stand out from the digital noise”

DigitalMarketingPartner

Onze nieuwste collega Thierry Sagius is door zijn werkervaring breed inzetbaar. Per januari 2023 start hij bij Digital Marketing Partner als digital consultant. “Ik heb me de afgelopen jaren onder andere met performance campagnes bezig gehouden, business partners geadviseerd in de totale marketing mix, customer journeys opgezet en een digital team opgebouwd. Ik pas daardoor in diverse rollen, van e-commerce manager tot marketingmanager en van conversieoptimalisatie specialist tot productowner.” Meer weten van Thierry? We stellen hem graag aan je voor.

Groei

Na zijn opleiding Communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht, ging Thierry direct aan de slag op het gebied van publieke communicatie. “Als je een jaar of 23 bent, is het leeftijdsverschil bij bijvoorbeeld een gemeente behoorlijk groot. En dat niet alleen, ook mijn mindset was anders dan die van mijn collega’s. Al snel maakte ik de switch richting de wat meer commerciële bedrijven en maakte een flinke groei door bij Bol.com waar ik binnen vier jaar tijd eindigde in de rol als senior customer journey specialist. Ik maakte een overstap naar DPG Media, waar ik als marketingstrateeg binnen kwam, business analist werd en eindigde als manager van het kanalen & data team.” Na een aantal gesprekken met business manager Yorn, besloot Thierry de knoop door te hakken en te gaan midlancen voor Digital Marketing Partner.

Verbondenheid

Het idee om volledig voor zichzelf te beginnen, speelde al langere tijd door Thierry’s gedachten. “En dan stel je jezelf de vraag of je die sprong in het diepe wilt wagen en alles voor jezelf wilt gaan regelen of jezelf toch liever aan een partij wilt binden. Freelancen zou makkelijk kunnen, alleen tijdens de Covid periode heb ik al meegemaakt hoe het is om elke dag alleen achter je laptop te werken. Dat past niet bij mij. Ik wil graag een bepaalde verbondenheid voelen. Het team van specialisten bij Digital Marketing Partner en The Human Network kunnen mij dat bieden.” Midlancen past daardoor perfect bij Thierry’s wensen. “Het biedt een hoop vrijheid om zelf te doen en laten wat je wilt. Toch kan ik bij business manager Yorn terecht voor hulp in mijn ontwikkeling. Hij helpt me bij het vinden van een rol die bij mij past. En dan is het aan mij om te besluiten of ik daar daadwerkelijk voor ga.” Ook de transparantie van het midlancen spreekt Thierry enorm aan. “Het is heel duidelijk hoeveel je van je uurloon afdraagt. Je weet precies wat je betaalt. En als je niet in een opdracht zit, ontvang je een vaste vergoeding. Ik geloof volledig in dit concept.”

Relevantie

“Wat ik tof vind van alles wat ik tot nu toe in mijn werkverleden heb gedaan, is relevant zijn. En dat wordt in de toekomst alleen maar belangrijker. Ik heb niet voor niets in mijn LinkedIn subtitle staan ‘helping you to stand out from the digital noise’. De wereld van online adverteerders en de online zoektocht naar diensten en producten wordt steeds voller en voller. Standaard adverteren werkt niet meer. Het op het juiste moment, de juiste doelgroep aanspreken, met de juiste boodschap en de juiste propositie wordt steeds relevanter. Als marketeer wordt het wel steeds lastiger hiermee om te gaan mede door de privacywetgeving. Als consument kun je veel vinden van partijen die data van je verzamelen. Maar organisaties willen hun klanten beter begrijpen om producten en diensten waardevoller te maken voor de klant of bezoeker. Als jij door middel van marketing automation ongemerkt precies de informatie voor je neus krijgt die je verwacht te zien, dan is dat alleen maar fijn. Advertenties krijg je toch wel, dan is het veel logischer dat je advertenties te zien krijgt die raakvlakken met jou hebben. Dat maakt de wereld voor de consument alleen maar makkelijker. En daarmee word je als aanbieder relevant.”

Marketing automation

“Dat stuk marketing automation, het vergaren van data en hoe je dat zo goed mogelijk op elkaar kunt laten aansluiten, is iets waarin ik mijn kennis de komende jaren verder in wil uitbreiden. Ik weet er al veel van, maar de ontwikkelingen gaan snel op dat gebied.” Verder ziet Thierry zijn toegevoegde waarde voor opdrachtgevers in het uitleggen van complexe materie. “Ik merk in de praktijk dat we dingen vaak zo onnodig extreem complex maken, dat van mooie plannen vaak niks terecht komt of een opdracht door complexiteit vaak langer duurt dan nodig. Ik zorg liever voor transparantie en kijk goed naar de as van tijd versus kosten en impact. Ik kan snel prioriteiten stellen en begin het liefst met hetgeen dat zo min mogelijk tijd kost, maar flinke impact maakt. Doordat ik veel platformen en merken heb gezien en mensen binnen dit vakgebied heb gecoacht, weet ik hoe het wel en hoe het niet moet. Daarin kan ik het onderscheid maken.”

Is midlancen iets voor jou?

Midlance test
Ontdek in 10 korte vragen of jij een potentiële midlancer bent. Je ziet de uitslag direct!
Doe de test!

Benieuwd wat de consultants van Digital Marketing Partner voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op!